Betaalbare kwaliteit voor elk hotel

Elk hotel moet gebruik kunnen maken van de SmartPMS. Om deze reden hebben wij de eenmalige investeringskosten laag gehouden en worden de maandelijkse kosten grotendeels bepaald door de hoeveelheid kamers en boekingen.

Er wordt niet betaald voor het bezit, maar puur voor het gebruik van de software. De eenmalige investeringskosten blijven beperkt tot installatie- en trainingsuren. Een dagdeel training zien wij als een vereiste om goed met de software om te kunnen gaan. Alle extra training is optioneel.

Hieronder vindt u een indicatie van de maandelijkse kosten voor het SmartPMS systeem. Wij voorzien u graag van een complete en gedetailleerde offerte toegespitst op uw specifieke situatie. Neem hiervoor contact met ons op via de gegevens hiernaast.

Modules Kosten indicatie
SmartPMS Front en Backoffice
Afhankelijk van de hoeveelheid kamers
Vanaf € 74,- per maand
Channel Manager boekingen € 0,50 per geboekte kamerovernachting
Eigen reserveerstraat € 25,- per maand
SmartPOS kassa (gekoppeld) € 25,- per maand
Koppeling PBX of boekhoudpakket € 15,- per maand
Maandelijks abonnement
Het maandelijkse abonnement van de SmartPMS is inclusief de integratie van de SmartHOTEL Channel Manager. Om ervoor te zorgen dat u niet verrast wordt door onvoorziene kosten, zijn toekomstige updates van de SmartPMS reeds bij dit abonnement inbegrepen.

Support
De support afdelingstaat voor klaar om ondersteuning te bieden bij al uw vragen! Wanneer u een vraag heeft, dan kunt u deze per e-mail of telefonisch aan ons voorleggen. Ook hierbij geldt, geen verborgen kosten want support zit bij het maandabonnement inbegrepen.

Hardware specificaties
U bent zelf verantwoordelijk voor het hardware- en netwerkbeheer waardoor de lokale configuratie geheel naar uw eigen wens kan worden ingericht.

De SmartPMS wordt lokaal geïnstalleerd en is ontworpen om gebruikt te worden op een Windows-systeem. Het belangrijkste waar u zelf voor dient te zorgen is een nieuw ingericht werkstation, minimaal voorzien van:
- Windows 7;
- een stabiele internetverbinding;
- Internet Explorer;
- Microsoft Office Word & Excel
- een deugdelijke virusscanner;

Als er een stabiel netwerk aanwezig is kan het SmartPMS op meerdere werkplekken tegelijk gebruikt worden. Om ervoor te zorgen dat de hardware- en netwerkconfiguratie naar wens wordt ingericht, raden wij u aan gebruik te maken van een lokale netwerkbeheerder die u hierin van advies kan voorzien.




Geïntereseerd geraakt in een geschikte oplossing voor uw hotel? Wij maken graag een afspraak voor een online demo. Neem contact met ons op om geheel vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken.

Meer informatie? Neem contact op met:
Het Sales & Support Team

Einsteinstraat 5-7
2811 EP REEUWIJK

T +31 (0)182 75 11 18
E support@smarthotel.nl


Referentiehotels
Hotel Nobel - Ameland

Nobel

Op het waddeneiland Ameland, is de gastvrijheid van Hotel Nobel meer dan 100 jaar een begrip. Een hotel met 19 kamers, een restaurant, café en winkel waarbij vanaf de kassa´s in elke outlet direct op de kamer geboekt kan worden.

T (0519) 554 157

E info@hotelnobel.nl
W www.hotelnobel.nl

Hotel Nicolaas Witsen - Amsterdam

Nicolaas Witsen

Driesterrenhotel Nicolaas Witsen ligt in een prachtige en rustige straat in het centrum van Amsterdam. Het hotel heeft 28 kamers, veel online boekingen en een bar met gekoppeld SmartPOS kassasysteem.

T (020) 623 6143

E info@hotelnicolaaswitsen.nl
W www.hotelnicolaaswitsen.nl

Hotel De Rozenstruik - Ootmarsum

De Rozenstruik

Hotel De Rozenstruik is een gemoedelijk maar modern hotel met 14 kamers. Het hotel maakt al sinds 2005 gebruik van het SmartPMS systeem voor het hotel, maar ook voor de lounge en het restaurant.

T (0541) 292321

E info@rozenstruik.nl
W www.rozenstruik.nl