Hoe wordt het makkelijker?

Beelden zeggen meer dan woorden. Aan de hand van de instructiefilmpjes op deze pagina kunt u een idee krijgen hoe de SmartPMS eruitziet en hoe deze werkt.

Integratie Channel Manager


Bevestigen, aanbetalen en inchecken


Bijboeken op kamer en uitchecken


Rapportages en lijsten


Elk hotel kan profijt hebben van de SmartPMS software. In een 'Live' online demonstratie kunnen we de voordelen voor uw specifieke situatie duidelijk toelichten. Neem hiervoor contact met ons op via de gegevens hiernaast.

 


Geïntereseerd geraakt in een geschikte oplossing voor uw hotel? Wij maken graag een afspraak voor een online demo. Neem contact met ons op om geheel vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken.

Meer informatie? Neem contact op met:
Het Sales & Support Team

Einsteinstraat 5-7
2811 EP REEUWIJK

T +31 (0)182 75 11 18
E support@smarthotel.nl


Referentiehotels
Hotel Nobel - Ameland

Nobel

Op het waddeneiland Ameland, is de gastvrijheid van Hotel Nobel meer dan 100 jaar een begrip. Een hotel met 19 kamers, een restaurant, café en winkel waarbij vanaf de kassa´s in elke outlet direct op de kamer geboekt kan worden.

T (0519) 554 157

E info@hotelnobel.nl
W www.hotelnobel.nl

Hotel Nicolaas Witsen - Amsterdam

Nicolaas Witsen

Driesterrenhotel Nicolaas Witsen ligt in een prachtige en rustige straat in het centrum van Amsterdam. Het hotel heeft 28 kamers, veel online boekingen en een bar met gekoppeld SmartPOS kassasysteem.

T (020) 623 6143

E inf0@hotelnicolaaswitsen.nl
W www.hotelnicolaaswitsen.nl

Hotel De Rozenstruik - Ootmarsum

De Rozenstruik

Hotel De Rozenstruik is een gemoedelijk maar modern hotel met 14 kamers. Het hotel maakt al sinds 2005 gebruik van het SmartPMS systeem voor het hotel, maar ook voor de lounge en het restaurant.

T (0541) 292321

E info@rozenstruik.nl
W www.rozenstruik.nl